5 תשובות
אה סבבה
אבא שלי פרש לפני שהוא עלה לט אז אפשרי זה כן אבל לשכנע את אמא שלך יהיה קשה תנסי להסביר לה בדיוק למה אנחנו לא יודעים את הסיבות שלך אז אין לי יותר מדי מה להגיד
אנונימית
^^מכיתה י אפשר לפרוש מהבית ספר
בעיקרון באמת אל תעשי את זה
חוץ מזה אם את רוצה לעשות את זה לא יהיו לך תעודת בגרות אז לא תוכלי לעבוד בעבודה טובה רק בעבודות כמו חנות ואנערף
וגם רוב הסיכויים שאמא שלך לא תסכים
אם לאמא שלך לא אכפת היא פשוט תגיד לך בסדר אבל אני מתארת לעצמי שאמא שלך רוצה את הכי טוב בשבילך
לא נראלי אפשר לפרוש בכיתה י בכל מקרה כנראה שלא יקבלו אותך להרבה עבודות ואם את רוצה הרבה כסף בעתיד ועבודה טובה זה לא יקרה אם תפרשי