8 תשובות
תתחילי לנסות להכנס לזומים ללמוד אפילו בעצמך אם את לא מבינה בזומים גם אני בקושי מבינה תעשי תעבודות שמבקשים וזה גם ממש יעלה לך תציונים
זה תיכון את עוד מעט מסיימת
אם לא תסיימי עכשיו בטוח תצטרכי להשלים בעתיד תחשבי ככה
להתחיל להיכנס לשיעורים בזום כי כשאת לא נכנסת את רק צוברת יותר פער
להשלים את החומר מחברות או מהמורים
לבקש מהמורים פרטני בזום
ולתרגל
להמשיך גם אני ככה ואני נשאר בבית ספר כי למרות שתעודת בגרות טובה לא תהיי לי אני ממשיך ללמוד כי צריך מסגרת מסוימת
אבל אם זה ממד לא מתאים לך אולי תפרשי ותלכי לעבוד אבל זה בגיל הזה זה לא מתאים אולי עוד שנה וקצת
תנסי
החלטה כזאת יכולה לגרום לחיים שלך לקרוס
ואת תתחרטי על זה מיליון
בגילאים האלה ההחלטות האלה יכולות להביא הרבה השלחות רעות
נסי ללמוד בעצמך מספרים. מה שאת לא מבינה, תשאלי חברות. אל תתביישי לשאול! ללמד זו הדרך הטובה ביותר ללמוד, כך שמי שעוזרת לך - רק מרוויחה.
אל תחשבי ככה, אם תשקיעי כמו שצריך ותתחילי ללמוד מעכשיו את תוכלי להשתפר ואז תצליחי להשיג בגרות, עם המון למידה והשקעה זה אפשרי. העיקר שלא תוותרי לעצמך כזה מהר ותבואי בגישה שאת לא תשיגי בגרות כי זה ממש נכון, היו מלא כאלה שהיו במצב שלך והצליחו בסוף, כי הם לא ויתרו. אז גם את אל תוותרי. בהצלחה!