8 תשובות
אם זו פרבולה/פונקציה ריבועית והלאה אז כן
אם זו פונקציה לינארית אז לא
אם זו פונקציה לינארית אז לא
שואל השאלה:
זה פונקציה אז מה לרשום שאלו מה הנקודת חיתוך עם ציר x?
זה פונקציה אז מה לרשום שאלו מה הנקודת חיתוך עם ציר x?
תחפשי את שיעורי הy של הנקודות האלו ואז תרשמי שאלו נקודות החיתוך
שואל השאלה:
https://ibb.co/3bfq3nh
זאת השאלה
https://ibb.co/3bfq3nh
זאת השאלה
שואל השאלה:
טוב תודה
טוב תודה
בהחלט הגיוני היות וזו צורה של פרבולה
באותו הנושא: