3 תשובות
לא הבנתי. נגיד שהם חברות טובות או זוג. למה זה מונע ממך ליסוע. למה את צריכה להרגיש כאילו את גלגל נוסף. כולם נוסעים ביחד. ופשוט הם חברות אז הם ישנות ביחד. זה לדעתי רק בראש שלך. תבדקי האם יש בניהם סודות לידך, האם את מרגישה לא בנוח להיות לידם או לדבר איתם?
שווה לך לנסע גם אם את צודקת בניתוח המצב. זו חוויה שלא תחזור.
שואל השאלה:
הן לא לסביות וואי מה הקשר?? ישר מניחים כולם...
שלושתנו ביחד בחוג ושאר האנשים לא כל כך קשורים. אחת מהן היא חברה קרובה והשנייה קצת פחות
הן לא לסביות וואי מה הקשר?? ישר מניחים כולם...
שלושתנו ביחד בחוג ושאר האנשים לא כל כך קשורים. אחת מהן היא חברה קרובה והשנייה קצת פחות
אנונימי
באותו הנושא: