4 תשובות
את פשוט ריגשת!!! את כותבת מהמם
ומרגש , יש לך פוטנציאל ענק ורואים שאת משתמשת בו , זה אחד הקטעים היפים ביותר ששמעתי אי פעם❤❤❤
שואל השאלה:
תודה אהובה
אנונימית
וואו זה כל-כך יפה, ממש עוצמתי ומרגש. איזו אלופה שאת:) איזה כתיבה מדוייקת נוגעת, מטורף