בשעה 12 חברות שלה שלחו לה מזל טוב בקבוצה של המשפחתון, אני גם רוצה לשלוח בקבוצה אבל אני רוצה גם באינסטגרם כי היא לפעמים מגיבה לי ולחברים שלי על הסטורים, אבל אני מפחד מסינון למרות שזה לא אופייני לה, אני מחדרה ולא שזה משנה פשוט בנות לא מדברות איתי בבית ספר למרות שאני חושב שאני נראה טוב