6 תשובות
תשלח
שלח
תשלח. זה כיף לקבל מזל טוב לא משנה ממי
תשלח
תמיד כיף לקבל מזל טוב
תמיד כיף לקבל מזל טוב
למה לא, תשלח
תשלח
באותו הנושא: