6 תשובות
את האקס שלי הכרתי באקס בוקס (נפגשנו כמובן)
את האקס הכרתי פה
הוא הגיב לי על סטורי
שואל השאלה:
אז אני צריכה שמישהו יגיב לי על הסטורי כדי להיות איתו
אנונימית
לא בהכרח כן?
את יכולה אפילו סתם לראות איזה מישהו ברחוב ואו את או הוא יעצור אותך ויתחיל איתך שיחה ויתעניין בך ויצא מזה אולי משהו