6 תשובות
כן זה קורה לי גם עכשיו לצערי וזה מבאס
אנונימית
אישית כן
פשוט הלכתי לפסיכולוגית
כן יש לי, לא מהסוג שכתבת אבל כן.
מאוד חשוב לי להשקיע ולהשקיד בלימודים שלי - אז היו לי הרבה חששות שאולי אני אקבל ציון לא טוב אולי יהיו לי ציונים שיאכזבו אותי.
תודה לאל סיימתי בטוב - אמן אמן בעזרת השם גם השנה תהיה הצלחה כמו שנה שעברה ולכולם
שואל השאלה:
אני יודע שאפשר פשוט לומר להתעלם מזה אבל לא יודע לרוב אתה לא באמת מצליח להתעלם מזה כי המחשבה איכשהו מצליחה להציק לך בכל זאת
אנונימי
שואל השאלה:
^^תודה לך❤ זו שנה אחרונה לפני הצבא ואני יותר מודאג מהצבא /:
אנונימי