4 תשובות
מה שהכי חשוב זה תעודת הבגרות. תאמיני לי שאם תקבלי יותר במתכונת לא יהיה אכפת לה אפילו מהבחנים האלה כי מה שקובע זה המתכונת והבגרות.
נראלי לפחות
בעקרון הכל הולך ישר לתעודה אבל בנוגע לוובטופ תלוי איזה בית ספר אתה.
את זה אתה צריך לשאול אותה, אבל בעיקרון תמיד מה שלוקחים זה רק את ציון הבגרות והמתכונת.