4 תשובות
בחירה שלך שיבכו הם
הם ישכחו מזה עוד כמה ימים אל תרגישי רע, לא עשית משהו לא בסדר את לא חייבת לאך אחד כלום
מבינה אותך, תדברי עם ערן (1201), זה מוקד לעזרה נפשית ראשונה ואת יכולה לדבר איתם מתי שכואב...
המשפחה שלך אף פעם לא תשנא אותך, אני מבין אותך לגמרי, אבל לפעמים שוכחים את זה.
גם אני הרגשתי הרבה פעמים שהמשפחה שלי שונאת אותי בגלל דברים שאני עושה, אבל הבנתי מתישהו שהם פשוט דואגים לך.
יכול להיות שכשתגידי להם שאת מרגישה ככה, הם יהיו ערים ויותר מכילים, וכשתגידי להם שאת מרגישה שלמה עם ההחלטות שלך, הם יבינו אותך ואת תביני אותם.
אני ממליץ לך לנסות לדבר איתם על זה כשאת מרגישה שהרגשות האלה פחות מציפים אותך, או לחלופין אפשר לנסות לכתוב להם את זה בכתב או בוואטסאפ, זה דרך טובה להגיד מה מרגישים באמת.
מקווה שעזרתי, תרגישי חופשי לשלוח הודעה אם את צריכה מישהו לדבר איתו.
גם אני הרגשתי הרבה פעמים שהמשפחה שלי שונאת אותי בגלל דברים שאני עושה, אבל הבנתי מתישהו שהם פשוט דואגים לך.
יכול להיות שכשתגידי להם שאת מרגישה ככה, הם יהיו ערים ויותר מכילים, וכשתגידי להם שאת מרגישה שלמה עם ההחלטות שלך, הם יבינו אותך ואת תביני אותם.
אני ממליץ לך לנסות לדבר איתם על זה כשאת מרגישה שהרגשות האלה פחות מציפים אותך, או לחלופין אפשר לנסות לכתוב להם את זה בכתב או בוואטסאפ, זה דרך טובה להגיד מה מרגישים באמת.
מקווה שעזרתי, תרגישי חופשי לשלוח הודעה אם את צריכה מישהו לדבר איתו.
באותו הנושא: