11 תשובות
רוצב לדבר בפרטי?
שואל השאלה:
לדבר לא יעזור לי
לדבר לא יעזור לי
אנונימית
בסדר
אני יכול להגיד שאני די מכיר את המצב הזה וזה לא מצב נורמלי בכלל לממש לא כיף , האפשרות היחידה שלך להצליח לצאת מהבאסה הזאת זה לאהוב את עצמך ולמצוא לעצמך מין פינה לברוח אליה כשצריך, כי כל בנאדם שלא רואה אהבה מבחוץ זה נובע מזה שהוא בכלל מחפש את האהבה שבחוץ וזה בגלל שהאהבה שלו לעצמו לא מספיקה בשביל להפוך אותו למאושר,
מאחל לך שתצאי מהמצב הזה כמה שיותר מהר יותר טוב
מאחל לך שתצאי מהמצב הזה כמה שיותר מהר יותר טוב
שואל השאלה:
^^
תודה
אני כן אוהבת את עצמי אבל המשפחה שלי כנראה שלא
אני בן אדם שירגיש נעים ואהוב רק עם יגידו ויעשו ולא יעשו אפליות
^^
תודה
אני כן אוהבת את עצמי אבל המשפחה שלי כנראה שלא
אני בן אדם שירגיש נעים ואהוב רק עם יגידו ויעשו ולא יעשו אפליות
אנונימית
אז אין לי מושג מה להגיד חוץ מלאחל לך רק טוב !!!
היי יקרה,
ממה שתיארת עולה תחושת בדידות עמוקה שמתרחשת במקום בו היית רוצה להיות עטופה במיוחד, המשפחה שלך.. שיתפת שאת מרגישה שהורייך אוהבים את אחיך הגדול יותר, תחושה כזאת יכולה לייצר חווית נטישה ודחייה כל כך כואבת.. אך יחד עם כל הכאב והצער שאת מתארת, ולמרות המחשבות על לבלות את החג בבית חולים, את מגלה כמה את מחזיקה את עצמך לא להגיע למקומות הללו, ובכל זאת עלית ושיתפת כאן.. אולי המקום הזה שדחף לכך מחזיק בו קול שבוחר לראות תקווה וסיכוי לשינוי.
יקרה, דואגת לך מאוד.. למרות שאמרת שלא יעזור לדבר, הייתי רוצה להזמין אותך לשתף יותר. אני רוצה לספר לך שאני מתנדבת בסה"ר סיוע והקשבה ברשת. יש לנו צ'אט אנונימי לחלוטין שנפתח כל ערב משעה תשע עד חצות (לא כולל ערבי שישי). בצ'אט נוכל להקשיב ולהבין יותר, לנסות לתמוך ואולי לחשוב גם על דרכי סיוע נוספות. אני מצרפת את הלינק לאתר, אפשר להתחבר גם מהנייד. בואי, מחכים לך כשתרצי. שלך, מתנדבת סה"ר.
ממה שתיארת עולה תחושת בדידות עמוקה שמתרחשת במקום בו היית רוצה להיות עטופה במיוחד, המשפחה שלך.. שיתפת שאת מרגישה שהורייך אוהבים את אחיך הגדול יותר, תחושה כזאת יכולה לייצר חווית נטישה ודחייה כל כך כואבת.. אך יחד עם כל הכאב והצער שאת מתארת, ולמרות המחשבות על לבלות את החג בבית חולים, את מגלה כמה את מחזיקה את עצמך לא להגיע למקומות הללו, ובכל זאת עלית ושיתפת כאן.. אולי המקום הזה שדחף לכך מחזיק בו קול שבוחר לראות תקווה וסיכוי לשינוי.
יקרה, דואגת לך מאוד.. למרות שאמרת שלא יעזור לדבר, הייתי רוצה להזמין אותך לשתף יותר. אני רוצה לספר לך שאני מתנדבת בסה"ר סיוע והקשבה ברשת. יש לנו צ'אט אנונימי לחלוטין שנפתח כל ערב משעה תשע עד חצות (לא כולל ערבי שישי). בצ'אט נוכל להקשיב ולהבין יותר, לנסות לתמוך ואולי לחשוב גם על דרכי סיוע נוספות. אני מצרפת את הלינק לאתר, אפשר להתחבר גם מהנייד. בואי, מחכים לך כשתרצי. שלך, מתנדבת סה"ר.
קישורים מצורפים:
אני מנטור מתחיל, למדתי מנטורינג בצורה מקצועית, בשנה האחרונה. מוכן לעזור לך בחינם שלחי הודעה בוואטסאפ- 0546787973
אני מנטור מתחיל, למדתי מנטורינג בצורה מקצועית, בשנה האחרונה. מוכן לעזור לך בחינם שלחי הודעה בוואטסאפ- 0546787973
ולגבי אפליות, יכול להיות שהם חושבים שצריך לכבד את הגיל, כדי שאח שלך ירגיש מכובד כזה. ולא שהם פחות אוהבים אותך.
אני ממש מבין אותך, וואלה. תנסי לעשות דברים שמעניינים אותך, ותחשבי שייתכן שהם לא מראים לך אהבה, כי הם חושבים שאת לא צריכה את זה.
ואולי אח שלך כן צריך את זה. ואת חזקה מספיק (:
ואולי אח שלך כן צריך את זה. ואת חזקה מספיק (:
באותו הנושא: