9 תשובות
את חייבת להודיע לה, תודיעי לה בכל מקרה וגם אם לא תקבלי תקבלי לפחות משהו שיעזור לל. בבצלחה
את בת 18+ ועדיין מתביישת? לא עובר בגיל הזה?
תרשמי פשוט.
תרשמי פשוט.
למה זה יביך אותך? זה משהו שכל החיילים עוברים בתקופת השירות ואם את צריכה גימלים באמת אין סיבה שלא תקבלי
תגידי לה אם את לא מרגישה טוב אין לך מה לא להרגיש לא בנוח אנשים עשו את זה לפניך ויעשו את זה אחריך גם כשהם מרגישים מעולה :)
שואל השאלה:
הרגע סיימתי טירונות ואני חדשה בסדיר,
אם לא אגיע זה כביכול דופק את החברים שלי עם שמירות וכאלה ובגלל זה יביך אןתי לא לקבל כי זה יראה כאילו ששיקרתי
הרגע סיימתי טירונות ואני חדשה בסדיר,
אם לא אגיע זה כביכול דופק את החברים שלי עם שמירות וכאלה ובגלל זה יביך אןתי לא לקבל כי זה יראה כאילו ששיקרתי
אנונימית
אם את לא מקבלת את יכולה ללכת לעיר אחרת ולנסות שוב פעם
תקשיבי אל תחשבי על אף אחד שם חוץ מעצמך את לא מרגישה טוב לכי לרופא נקודה.
כשאת הולכת להוציא גימלים לא משנה איך את מרגישה תגזימי ממש כי הם תמיד חושבים שאת מנסה לשקר
ואת תתביישי זה קורה לכולם
באותו הנושא: