התחברות
הרשמה
אני אמורה לקום בשמונה וקמתי עכשיו סתם ככה, ל,ישאר ערה או ללכת לישון?
9 באוקטובר 2022, 05:59
עייפות
שינה
בוקר
לילה
מה לעשות?
4 תשובות
לישון לישון
א
אנונימית789789
ללכת לישון
ל
ליקריץ_
סיימ
מ
מואנה_השווה
לישון ברור
י
יאפ זו אני❤
באותו הנושא:
תקשיבו קמתי עכשיו ואני הייתי אמורה לקום בשמונה ללכת עם חברה ברכבת למה קמתי עכשיו?אני יכולה לחזור לישון?כי אני לא מצליחה
אם אני קמה בשמונה בבוקר לבדיקת דם אז מתי אני אמורה למרוח אמלה כדי שהיא תשפיע ?
מרגיש נורא כי נרדמתי בארבע וקמתי עכשיו, אצליח לקום מחר בשמונה וחצי?
בלכתי לישון בשמונה בערב וקמתי עכשיו, מקנאים בי?
קמתי עכשיו שאני אמור לקום ב-9 מה לעשות לחזור לישון או להמשיך חהיות ער ?
קמתי בשמונה וניסיתי לחזור לישון עד עכשיו, לקום וזהו?
נרדמתי בשמונה בערב וקמתי עכשיו, איזה דברים יעילים אני יכולה להתחיל לעשות עכשיו?
הלכתי אתמול לישון בחמש וקמתי בשמונה בבוקר ולא ישנצי, מחר אני שוב צריכה לקום בשמונה ואני בכלל לא עייפה יא אללה
אני הייתי אמורה להספיק למקום ממש חשוב שרחוק ממני בשמונה וחצי וקמתי עכשיו.
איך אני אמורה אחרי כל החופש הזה שנרדמתי מאוחר וקמתי מאוחר לקום מוקדם?
צריכה לקום בשמונה, אם אני אלך לישון עכשיו אני אצליח לקום??