10 תשובות
אני פרשתי בכיתה ט היום אמורה להיות יב
אני עובדת מאז ועד עכשיו וטוב לי
השאלה היא מה הסיבה שתרצי לעזוב
לא כדאי
תתאפסי על עצמך
נשאר לך רק 2 ללמוד . אז בסוף את רוצה לעזוב מצחיק
שואל השאלה:
^^ במה את עובדת??
אנונימית
במחלקת כספים
אי אפשר כי חוק חינוך חובה הוא עד סוף כיתה י"ב.. האפשרויות שלך זה לעבור לפרויקט או לבית ספר אחר
אנונימית
אפשרי אבל קשה מאוד, מן הסתם לא מומלץ.. עלול רק לפגוע בך
אוי ילד תקשיב, רואים שאתה לא מבין, הם הצליחו כי הם ידעו דברים שלומדים באוניברסיטה וקצת יותר, כנראה שהיא לא יודעת את זה, זה נדיר לדעת רמת ידע כמו שלהם עכשחו אם אתה לא איזה מתמטיקאי גדול
אחי כולה מבקשים ממך ללמוד וזהו, ואתה מכיר חברים ואתה משפר את היכולות החברתיות שלך, ולהסתדר בלימודים ולהראות רציניות זה יעזור לך לעבודות טובות, אה את בת סליחה, אבל אל