8 תשובות
אי אפשר
או בחצים^^
או כותבים את שם המשתמש
ואפשר גם עם פלוסים ומינוסים
שלום וברכה
בהצלחה❤
שואל השאלה:
תודה 3>
אני מתוסבכת מהשאלה עצמה
נגיד התשובה 3 תשובות מעליי אז שמים שלוש חצים ככה ^^^ ועונים
אי אפשר
והיי גם לך
שואל השאלה:
שערים