14 תשובות
לא
אני מתחרט על זה כי אמא שלי הייתה אחות ואני מרגיש שבשביל לרצות אותה וללמוד מקצוע "חיוני" הקרוס היה עושה את העבודה
אני מתחרט על זה כי אמא שלי הייתה אחות ואני מרגיש שבשביל לרצות אותה וללמוד מקצוע "חיוני" הקרוס היה עושה את העבודה
אתה יודע שאפשר לעשות אותו עכשיו לפני הראיונות
שואל השאלה:
איזה כיתה אתה?
איזה כיתה אתה?
אבל עשיתי פרחי מדא בחופש
אני ט'
אבל אני יודע שלא יהיה לי זמן להשקיע בדבר הזה
דופקים אותי מכל הכיוונים
אבל אני יודע שלא יהיה לי זמן להשקיע בדבר הזה
דופקים אותי מכל הכיוונים
שואל השאלה:
לא את השני שרשם
לא את השני שרשם
שואל השאלה:
אתה יכול ללכת עכשיו תנסה גם לי אין יותר מידי זמן אבל אני הולך לנסות
אתה יכול ללכת עכשיו תנסה גם לי אין יותר מידי זמן אבל אני הולך לנסות
אין לי מצטערת אבל עדיין לכל עזרה אני פה
שואל השאלה:
יש לך סיכומים? אם כן אפשר?
יש לך סיכומים? אם כן אפשר?
עשיתי את הקורס אם את/ה צריכים עזרה תבקש
של הקורס אונליין או הקורס אחרי הראיונות?
שואל השאלה:
של הקורס אונליין
של הקורס אונליין
לא צריך סיכומים שלו
פשוט תעשה את המבחנים ישר אחרי מה שלומדים המבחן הסופי בקורס ממש קל
ובפגישה בתחנה לא צריך ממש לדעת כל פרט בעיקר מתאמנים שם על החייאה הוצאת גוף זר מהגרון וחסימת עורקים
פשוט תעשה את המבחנים ישר אחרי מה שלומדים המבחן הסופי בקורס ממש קל
ובפגישה בתחנה לא צריך ממש לדעת כל פרט בעיקר מתאמנים שם על החייאה הוצאת גוף זר מהגרון וחסימת עורקים
באותו הנושא: