8 תשובות
כן. למה את צריכה שפתון אדום בכתה ז? איך זה מותר בביס בכלל? אצלנו רק ליא יב היה מותר להתאפר.
לדעתי זה טיפה מוגזם אבל אל תשכחי שגם הדור היום הוא שונה וגם יותר בוגר, שיעשו מה שטוב להן
לדעתי תוחם מוגזם רצח
^^אמאלב מי שואל אותם, אם אני רוצה להתאפר אני אתאפר
שואל השאלה:
כן, לא מותר להן אבל הן לא שמות על זה
כן, לא מותר להן אבל הן לא שמות על זה
אנונימית
אדום זה צבע מוגזם כן, אבל גם ככה הן *מילה שאני לא רוצה להגיד כי יורידו לי נקודות*
אבל אין קשר לתוחם, תוחם זה כולה כדי תשימי את השפתון ישר ולא מחוץ לגבולות, הצבע של השפתון עצמו פשוט קצת צעקני וחי בסרט
איך יש ילדות כאלה אצלכם? אצלי כל כיתה ז' נראים כמו ילדים בכיתה ד עם עיכוב בהתפתחות.
אבל אין קשר לתוחם, תוחם זה כולה כדי תשימי את השפתון ישר ולא מחוץ לגבולות, הצבע של השפתון עצמו פשוט קצת צעקני וחי בסרט
איך יש ילדות כאלה אצלכם? אצלי כל כיתה ז' נראים כמו ילדים בכיתה ד עם עיכוב בהתפתחות.
כן
שכל אחת תשים מה שבא לה פשוט אדום זה צבע בולט אז קצת מוגזם אבל למי אכפת
באותו הנושא: