9 תשובות
בייסיק כזה
אישית אני אוהבת יותר משוגע
צעקני לי מידי
עשיתי את שלושתם יצא נדיר
https://pin.it/1arbebe
https://pin.it/6w1fyyd
https://pin.it/5p3g33p
זה יפה ממש אבל אני הייתי צורה לא מרובעת אלה מעוגלת אבל באותו ברוך
מהמם אפשר גם פרנץ ורוד בייסיק ומתחת קו מסביב לפרנץ בצבע יותר כהה
יפה רצח בעייני
שואל השאלה:
כן באלי צורה אחרת
תשובה ראשונה יש לך דוגמאות?אני גם לא אוהבת בייסיק מידי
אנונימית
זה לא בייסיק זה מוגזם
זה לגמרי בייסיק זה פשוט לק עם פרנץ בצבעים
אני משתמשת במדבקות האמת