6 תשובות
לפי דעתי זה פסיכולוגי,כל עוד אתה לא נוגע בשיער למעלה אז הדירוג לא באמת משנה
אבל כשהדירוג יפה אז זה מרגיש כאילו כל התספורת יפה ונותנת לה משהו מיוחד
כי השיער של הבנים נראה הרבה יותר טוב שהוא מדורג
לא אבל צריך לסדר גם למעלה
שואל השאלה:
איך זה אז שבדרך כלל שיוצא לי דירוג יפה בצדדים השיער למעלה מסתדר לי מעולה
אבל שיוצא דירוג פח, הוא לא ממש מסתדר כמו שאר הדירוגים
לא אתה צריך לסדר את זה גם למעלה
לא, אבל את האמת שזה יכול להשפיע על הנראות של כל הראש