4 תשובות
לכי עם המשפחה
שואל השאלה:
עם אני הולכת עם המשפחה אני יעשה את המבחן יום שני במקום ראשון
וגם אמרו לנו שאולי דוחים את המבחן ועם ידחו אני סתם יהיה בדיכאון שלא הלכתי ונשארתי ובסוף אין מבחן
עם אני הולכת עם המשפחה אני יעשה את המבחן יום שני במקום ראשון
וגם אמרו לנו שאולי דוחים את המבחן ועם ידחו אני סתם יהיה בדיכאון שלא הלכתי ונשארתי ובסוף אין מבחן
תסעי
לנסועע
באותו הנושא: