17 תשובות
את פוחדת בצדק.
אבל לדעתי הסיכוי שהוא היה ראש ממשלה הוא מאוד קטן, אז אין הרבה מה לדאוג.
ממילה אין לך הרבה איך להשפיע אז זה לא אמור להדאיג אותך כל-כך...
אבל לדעתי הסיכוי שהוא היה ראש ממשלה הוא מאוד קטן, אז אין הרבה מה לדאוג.
ממילה אין לך הרבה איך להשפיע אז זה לא אמור להדאיג אותך כל-כך...
ואי תתבגרי חחח
שואל השאלה:
כן. המדינה תיהרס, זה הבית שלי. אני לא רוצה לחשוב על מה שיקרה. בבקשה, אני מפחדת
כן. המדינה תיהרס, זה הבית שלי. אני לא רוצה לחשוב על מה שיקרה. בבקשה, אני מפחדת
אנונימית
הלוואי שזה הדבר שהיה מלחיץ אותי בחיים, קצת פרופורציות גברתי
עד כדי כך?
מבין אותך אבל אומרים שהוא לא יקבל מספיק מנדטים. יש לו המון תומכים אבל המדינה שלנו לא מספיק מטומטמת כדי לבחור מישהו כמוהו
הוא יהיה כנראה שר ביטחון
והחיילים שלנו יהיו הרבה יותר בטוחים
אז לא מבין למה שלא תרצי את זה
והחיילים שלנו יהיו הרבה יותר בטוחים
אז לא מבין למה שלא תרצי את זה
^ אכפת לך רק מהחיילים? יש לנו עוד הרבה בעיות בארץ
מה הקשר
בן גביר לא החבר כנסת היחיד
יש עוד 60
בן גביר לא החבר כנסת היחיד
יש עוד 60
גם בן גביר תומך טרור בהגדרה
^^לא אכפת לך מהחיים של החיילים?
יש במדינה הרבה בעיות(תאשים את הממשלה הזאת בהם)
אבל החיים שלנו זה יותר חשוב מכל דבר שיש
לחיות זה ערך עליון
ומי שמנסה לפגוע בערך הזה
לא מגיע לו שיהיה לו את הערך הזה
יש במדינה הרבה בעיות(תאשים את הממשלה הזאת בהם)
אבל החיים שלנו זה יותר חשוב מכל דבר שיש
לחיות זה ערך עליון
ומי שמנסה לפגוע בערך הזה
לא מגיע לו שיהיה לו את הערך הזה
אין סיכוי שהוא יהיה ראש ממשלה אל תדאגי
^ שמת לב שדיברת רק על מחבלים? יש לנו עוד בעיות בארץ
כן, ביבי ראש ממשלה כבר כמה שנים טובות והיית חייה מצוין.
אנונימי
מסכימה איתך גם לדעתי הם יהרסו את המדינה
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה מצויין
מה זה מצויין
אנונימית
קשה לי לחשוב איך אפשר להרוס את המדינה יותר ממה שהיא כבר.
באותו הנושא: