9 תשובות
זה בסדר גמור
זה ממש לא רע
המינימום זה 56 אני חושבת
המינימום זה 56 אני חושבת
זה לא נוראי בכלל
תזכרי שאת תמיד יכולה לשפר , בהצלחה
תזכרי שאת תמיד יכולה לשפר , בהצלחה
זה טוב
שואל השאלה:
עוד לא קיבלתי ציון אפילו המבחן עוד לא היה אני פשוט חוזה את העתיד
עוד לא קיבלתי ציון אפילו המבחן עוד לא היה אני פשוט חוזה את העתיד
זה בסדר
לא
אם לומר את האמת, זה לא משהו
אבל תלמד את החומר יותר טוב ותעבור עליו, אני בספק שלא תצליח במבחן הבא
אבל תלמד את החומר יותר טוב ותעבור עליו, אני בספק שלא תצליח במבחן הבא
אוקיי אז דבר ראשון אמונה עצמית זה דבר חשוב כדי ללמוד מטעויות ולהשתפר לפעם הבאה. בתחילת כיתה ט קיבלתי 81 במתמטיקה והחלטתי לעבוד קשה יותר וסיימתי את כיתה ט עם ממוצע של 97 במתמטיקה של כיתת עמט
באותו הנושא: