7 תשובות
לא תפגשו יותרר
לא
לא
מה
מה
לא חושבת
זה תלוי אם זו תדירות שמתאימה לשניכם ומה הגיל שלכם וכמה זמן אתם ביחד
בכיתה ז' הייתי עם חבר שהייתי נפגשת איתו פעם בשבוע
והחבר הקודם שלי חלק מהזמן כל יום ואז כשהיה בצבא פעם בשבועיים
אולי תבואי מדי פעם למפגשים עם החברים?
כן היה לי קשה אם זה תחילת קשר ויש לו את הזמן הזה להקדיש לי וכל פעם מחדש הוא לא מקדיש לי אותו
בכיתה ז' הייתי עם חבר שהייתי נפגשת איתו פעם בשבוע
והחבר הקודם שלי חלק מהזמן כל יום ואז כשהיה בצבא פעם בשבועיים
אולי תבואי מדי פעם למפגשים עם החברים?
כן היה לי קשה אם זה תחילת קשר ויש לו את הזמן הזה להקדיש לי וכל פעם מחדש הוא לא מקדיש לי אותו
לדעתי לא, בתור בני זוג צריך לתת יותר יחס לאחר, לדעתי תדברי איתו על יחס יותר אינטימי ושאת רוצה לראות אותו יותר ואם לא בא החשבון אז לדעתי פרידה כי זה מראה יחס נחות
באותו הנושא: