6 תשובות
כן יש בזה ויטמינים
כן זה ממש אחלה
כן.
כן אומרים שמה שאוכלים בבוקר זה הכי חשוב וההשפעה של המאכל יותר גדולה
ובננה מצוינת
ובננה מצוינת
בננה זה אחלה
בטח אבל גזר זה עדיף. זה טוב לעיניים לא צריך לקלף זה מהיר וקל. אפשר להכין מזה סלט עם סלק חריף. טעים טעים.
באותו הנושא: