8 תשובות
שואל השאלה:
כנראה שכן חח ותודה❤
כנראה שכן חח ותודה❤
אנונימית
את בתל השומר?
אנונימית
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
בבןגרות?
אנונימית
שואל השאלה:
לא, ילדים
לא, ילדים
אנונימית
שואל השאלה:
תודהה❤
תודהה❤
אנונימית
1. תרגישי טוב❤
2. במידה וזאת חברה טובה תשתפי אותה במה שעובר עלייך זה יקל ויעודד אותך
2. במידה וזאת חברה טובה תשתפי אותה במה שעובר עלייך זה יקל ויעודד אותך
את יכולה לרשום שאת נמצאת בבית חולים בגלל ההפרעות אכילה, והמון המון רפואה שלמה והחלמה מהירה אמן.❤
באותו הנושא: