8 תשובות
שואל השאלה:
כנראה שכן חח ותודה❤
אנונימית
את בתל השומר?
אנונימית
שואל השאלה:
כן
אנונימית
בבןגרות?
אנונימית
שואל השאלה:
לא, ילדים
אנונימית
שואל השאלה:
תודהה❤
אנונימית
1. תרגישי טוב❤

2. במידה וזאת חברה טובה תשתפי אותה במה שעובר עלייך זה יקל ויעודד אותך
את יכולה לרשום שאת נמצאת בבית חולים בגלל ההפרעות אכילה, והמון המון רפואה שלמה והחלמה מהירה אמן.❤