18 תשובות
שואל השאלה:
אני מאוהב בה ממש,כשהיא לידי הנוכחות שלה מרגיעה אותי והיא גורמת לי להרגיש שאני שווה משהו
אני מאוהב בה ממש,כשהיא לידי הנוכחות שלה מרגיעה אותי והיא גורמת לי להרגיש שאני שווה משהו
אנונימי
הכל טוב אחי גם אני כמוך
אבל השאלה זה מה הסטנדרטים שלה, מבין?
אבל השאלה זה מה הסטנדרטים שלה, מבין?
כל בת פה תגיד לך משהו אחר אבל השאלה זה מה הטעם שלה
מבחינת גילאים זה סבבה
ואתה צריך גם לראות אם היא לא בקטע של מישהו אחר כי אם היא כן זה בטוח לא יעבוד
ופשוט תדבר איתה כזה ואז השיחה כבר תזרום
ואתה צריך גם לראות אם היא לא בקטע של מישהו אחר כי אם היא כן זה בטוח לא יעבוד
ופשוט תדבר איתה כזה ואז השיחה כבר תזרום
שואל השאלה:
^^^ את האמת שאני נראה סבבה. יש איזה מישהו שהיא כאילו "מאוהבת" בו שגדול ממנה אבל אני לא יודע עד כמה זה רציני מבחינתה כי היא צוחקת על זה.
הוא נראה אולי טיפה יותר טוב ממני.
לגבי אופי אני באמת ילד טוב והיא גם צוחקת ואוהבת את זה כי אני לא מעשן או שותה ואני תלמיד טוב שאוהב לעזור לכולם
^^^ את האמת שאני נראה סבבה. יש איזה מישהו שהיא כאילו "מאוהבת" בו שגדול ממנה אבל אני לא יודע עד כמה זה רציני מבחינתה כי היא צוחקת על זה.
הוא נראה אולי טיפה יותר טוב ממני.
לגבי אופי אני באמת ילד טוב והיא גם צוחקת ואוהבת את זה כי אני לא מעשן או שותה ואני תלמיד טוב שאוהב לעזור לכולם
אנונימי
^ זה לא כזה משנה כי אתם כבר חברים טובים
היא יודעת מי אתה
עכשיו השאלה אם היא רוצה יותר להפוך את זה למשהו יותר רציני
היא יודעת מי אתה
עכשיו השאלה אם היא רוצה יותר להפוך את זה למשהו יותר רציני
שום סרט אין שם תקשורת
קח אותה למקום יפה ושקט כמו מצפה
קח אותה למקום יפה ושקט כמו מצפה
בלי קשר לזה למה לא .
אם לא יפריע לה הבדל של גילאים היא תסכים ואם היא כן מעדיפה הבדל גיל כנראה שתגיד לא .
אם לא יפריע לה הבדל של גילאים היא תסכים ואם היא כן מעדיפה הבדל גיל כנראה שתגיד לא .
דבר ראשון, איך היא כבר 17 ושלושה חודשים חחח לי היה 16 רק לפני חודשיים
דבר שני, לך על זה כי שנינו יודעים שאם זה באמת אהבה אז לא תשחרר בזמן הקרוב
דבר שני, לך על זה כי שנינו יודעים שאם זה באמת אהבה אז לא תשחרר בזמן הקרוב
שואל השאלה:
בגלל שהיא הרוויחה שנה בגן או משהו כזה
בגלל שהיא הרוויחה שנה בגן או משהו כזה
אנונימי
אני הייתי מסכימה
אני הייתי מסכימה
בהצלחה
בהצלחה
תציע לה, ואל תחשוש - תנצל את ההזמדנות הזו ותעשה את זה מה יש לך כבר לפספס? במקסימוםם היא תסרב, אבל לפחות תדע שניסית.
בהצלחה :)
נ.ב. - מאמינה שגם הייתי מסכימה
בהצלחה :)
נ.ב. - מאמינה שגם הייתי מסכימה
תציע!!
ותעדכן:)
ותעדכן:)
בטוח שאתה לא בפרנדזון?
שואל השאלה:
אני חושב שכן..
אני חושב שכן..
אנונימי
כן למה לא
יש לי חבר שהוא היה באותה סיטואציה כמוך
אותה כיתה, שנה הפרש
היה לו קראש עליה מכיתה ז' והיינו חברים ממש טובים שלה
ועכשיו היא עברה בית ספר בסיום י' ויש לה חבר
מסקנה: לך על זה, לפני שמאוחר מדי, מה יש לך להפסיד?
(אמרתי את זה גם לחבר שלי) אבל הוא בסדר הוא התגבר על זה
אנחנו עדיין בקשר עם הבחורה, חבר שלי הוא גבר על לא יודע איך הוא עושה את זה
אותה כיתה, שנה הפרש
היה לו קראש עליה מכיתה ז' והיינו חברים ממש טובים שלה
ועכשיו היא עברה בית ספר בסיום י' ויש לה חבר
מסקנה: לך על זה, לפני שמאוחר מדי, מה יש לך להפסיד?
(אמרתי את זה גם לחבר שלי) אבל הוא בסדר הוא התגבר על זה
אנחנו עדיין בקשר עם הבחורה, חבר שלי הוא גבר על לא יודע איך הוא עושה את זה
אנונימי
באותו הנושא: