7 תשובות
צודקת, לרוב על שאלות של דיכאון וכו אין הרבה עונים, אז אני מנסה לרוב לענות על השאלות כאלה
כי אנשים בוחרים במה שיותר קל לענות או יותר מעניין
לרוב אנשים לא נועצים לבד הם עושים פלוס ואז זה נועץ לבד
שואל השאלה:
^^יותר מעניין למי? להם. והקטע של האתר זה לעזור, אז מה עוזר בלנעוץ שאלות כמו "24 ו98, הולך?"..
אנונימית
כי אנשים פה סתם מתעצלים והם גם צבועים הם מתלוננים בלי הפסקה על כל השאלות שחוזרות על עצמן, אבל כשמישהו באמת מבקש עזרה יש אולי תשובה אחת במקרה הטוב
אנונימית
שואל השאלה:
^כזה נכון
וזה מעצבן.. לא ביקשתי שכולם יגיבו אבל לפחות לנעוץ
אנונימית
באותו הנושא: