11 תשובות
ניסת בכלל לעשות משהו?
שואל השאלה:
^^חיפשתי ולא מצאתי..
יש בה את כל הדברים שאני אוהב במישהי מבחינת אישיות
אנונימי
שואל השאלה:
לא ניסיתי כי אני לא יודע איך להגיד לה את זה אני ביישן ואין בי הרבה ביטחון וגם זה נראה שיש לה קטע עם חבר טוב שלי שהוא גם מהכיתה,היא מציירת לבבות לידו,נוגעת בו ודבוקה אליו
אנונימי
בן כמה אתה?
שואל השאלה:
16 וחצי אבל היא גדולה ממני באיזה 8 חודשים
אנונימי
תכתוב לי רגע בפרטי יש לי מה להגיד לך על זה אני בסיטואציה דומה
ברגע שהיא מראה חיבה לאדם אחר, בין אם הוא החבר הכי טוב שלך ובין אם הוא האויב שלך, תשחרר ותפרגן.

זה לא סרט הוליוודי. אתה לא צריך להלחם עליה...
היא לא פרס של אף אחד, ושתעשה מה שטוב לה ונעים לה.
תפרגן ותאחל להם רק טוב, ובסוף הקארמה תביא לך בחורה מהאגדות. זה הטריק. לא לשנוא איש ולא לשקוע בדכאון.
תנסה לשמור על אדישות וארשת פנים רצינית כשזה קורה.
אל תתן לה לשחק בראש שלך...
אתה גם תגלה שככל שאתה תהיה אדיש יותר לנשים שמנסות ליזום איתך מגע... ואתה זורם מבלי להראות התלהבות, זה ישחק לטובתך.
שואל השאלה:
בזמן האחרון כשאני מגיע מבית ספר אני עצוב וחושב עליה עד שאני נרדם
אנונימי
אתה תהיה בסדר
שואל השאלה:
היא וחבר טוב שלי באמת קרובים.
אבל היא מראה גם לי חיבה ונוגעת בי לפעמים נגיעות יותר מהדדיות וזה מבלבל אותי מאוד
אנונימי