5 תשובות
דווקא יש לא מעט זוגות שיצאו כשהגבר קטן יותר , זה ממש בסדר ,
ואם אתה ביישן אז תלמד איך לא להיות..
חבל לפסול עוד לפני שניסית
ואם אתה ביישן אז תלמד איך לא להיות..
חבל לפסול עוד לפני שניסית
שואל השאלה:
את האמת שאני מאוד ביישן לידה
וכן גם בגלל הפרש הגילאים זה מרגיש לי קצת לא בנוח
את האמת שאני מאוד ביישן לידה
וכן גם בגלל הפרש הגילאים זה מרגיש לי קצת לא בנוח
אנונימי
אז למה אתם לא ביחד
ביגלל ההפרש גילאים ?
ביגלל ההפרש גילאים ?
תקיא עליה פעם
אין מה לעשות אחי רק להתקדם או לנסות לתת צעד ולא לחכות
באותו הנושא: