אני במצב נפשי לא טוב ומזל שאני מתנדבת לצבא אז קל לי להוציא גימלים. בקיצור לענייננו, אני רוצה לשמור על שפיות השבוע ולהתרכז בעצמי כדי שאוכל לחזור לצבא במצב הרבה יותר טוב. במה כדאי לי להתרכז? ללכת לים? לרוץ? אשמח לרעיונות גם מה שאתם עושים על מנת להרגיש טוב יותר תודה:)