9 תשובות
שהיית צריך להתערב בכל אופן
ואלימות לא משנה ממי, לא מוצדקת
ואלימות לא משנה ממי, לא מוצדקת
בכללי היית צריך להתערב.. לא משנה כל כך מי הרביץ...
אבל זה לא ממש קריטי שלא התערבת, עניין שלהם
אבל זה לא ממש קריטי שלא התערבת, עניין שלהם
אמאלה אני בשוק . אני מסכימה איתך שהיא לא הייתה צריכה להרים ידיים , זה שהיא אישה לא הופך את זה לסבבה בכלל ! אך בנוסף לכך הוא לא היה צריך להחזיר ..
שואל השאלה:
אם זה היה מכות באמת רציניות ברור שהיינו מתערבים אבל פה זה הגיע לה,זאת הייתה כאפה חזקה אבל בואו,בעיטה לביצים זה דבר שלא עושים
אם זה היה מכות באמת רציניות ברור שהיינו מתערבים אבל פה זה הגיע לה,זאת הייתה כאפה חזקה אבל בואו,בעיטה לביצים זה דבר שלא עושים
אנונימי
קיצור השתפנת .....אתה והחברים שלך ואתם מנסים לתרץ
שום אלימות לא מוצדקת לא לצד אחד ולא לשני
שום אלימות לא מוצדקת לא לצד אחד ולא לשני
אנונימי
שואל השאלה:
אם הייתי נותן לך בעיטה לביצים היית שותק?
כנראה שלא
אבל אם הייתי נותן לך בעיטה לביצים והיה לי משהו אחר בין הרגליים היית שותק?
כנראה שגם לא,בעיטה לביצים זה כואב ולא משנה מה המין של מי שבעט בך אז מה זאת הצביעות הזאת?
אם הייתי נותן לך בעיטה לביצים היית שותק?
כנראה שלא
אבל אם הייתי נותן לך בעיטה לביצים והיה לי משהו אחר בין הרגליים היית שותק?
כנראה שגם לא,בעיטה לביצים זה כואב ולא משנה מה המין של מי שבעט בך אז מה זאת הצביעות הזאת?
אנונימי
בכל מקרה זה כבר קרה, אין שום סיבה להתעצבן.. עשית מה שכמעט כל אחד היה עושה
אני אומר אם היה קורה משהו אחרי זה אז הייתם מתערבים כי תכלס רק קלטתם את הסיטואציה לקח לכם כמה שניות להבין מה קורה
אבל בשנייה שאתם קולטים תבדקו מה קורה כי זה לא נשמע נורמלי מה שקרה שם
אבל בשנייה שאתם קולטים תבדקו מה קורה כי זה לא נשמע נורמלי מה שקרה שם
אם הייתי רואה בת נותנת לבן בעיטה לביצים
היא דוקר אותה (אח שלי נהיה עקר מזה)
היא דוקר אותה (אח שלי נהיה עקר מזה)
אנונימי
באותו הנושא: