התחברות
הרשמה
אפשר להגיד על בנים שהם פיק מי או שזה רק על בנות אומרים?
30 באוקטובר 2022, 01:03
תכונות
פיק מי
3 תשובות
אפשר
_
_Honeymoon
אפשר
O
Overthink
אפשר להגיד גם על בנים ברור
ת
תסביכים שלום.
באותו הנושא:
אפשר גם להגיד בסטי מבן לבן או שזה רק של בנות?
בנים, איזה דברים רציתם להגיד לבנות שלא יכולתם, בנות איזה דברים רציתן להגיד לבנים שלא יכולתן?
למה על בנות תמיד אפשר להגיד שהן 'זולות' ועל בנים אף פעם לא אומרים את זה?
מה הקטע של בנות להגיד "איכס אני לא סובלת בנות אני אוהבת רק להיות עם בנים"?
למה בנים לא מתחילים איתי אם תמיד אומרים לי שאני יפה?גם בנים וגם בנות אומרים
אפשר להגיד לבת , בת אדם במקום בן אדם?
מה אפשר להגיד על מישהו שאומר שבנות מנותחות הן זו*ות?
בנים מה הייתם אומרים למי שאתם אוהבים והייתם רוצים להגיד ואין לכם אומץ?
אני בן 16 אפשר להגיד זקן מלא זה אומר שאני לא יכל לגבוה יותר או להתפתח
למה בנות יכולות להגיד bro או dude אבל שהן אומרות אחי בעברית אז אומרים שהן לסביות
בנות/בנים זה מוריד שכל מה שיש לי להגיד אני אומר בפנים וכאילו אם בן אדם לא בא לי בטוב אני אומר לו את זה ישירות?