4 תשובות
שואל השאלה:
אבל אני עדין לא מרגישה טוב חחח
אבל אני עדין לא מרגישה טוב חחח
אנונימית
שואל השאלה:
תודה:)
תודה:)
אנונימית
יותר טוב, תודה ששאלת :)
החלמה מהירה❤❤ הינה רעיון של איך לנסח:
"ערב טוב, תודה על ההתעניינות
אני עדיין לא מרגישה טוב לצערי.. מקווה לחזור למיטבי בקרוב"
"ערב טוב, תודה על ההתעניינות
אני עדיין לא מרגישה טוב לצערי.. מקווה לחזור למיטבי בקרוב"
באותו הנושא: