19 תשובות
חביתה סלט
סלט או לחמניה
4 ביצים כמו התמונה של הפוסט הזה בחמאה
אני אוכלת רק בבית ספר כריך עם משהו וזהו אחר כל מגיעה הביתה ואוכלת כמו חזיר
או כלום או סנדוויץ
כריך/ציריוס עם חלב
נס קפה וזהו
לא אוכלת בבוקר
אני לא אוכלת ארוחת בוקר לבית ספר כי אני אאחר וזה אבל אם אין בית ספר כמו היום,אז זה יכול להיות קורנפלקס, תה מאצ'ה ועוגיות,קרפ,פנקייק,המון.
חביתה ולחם או תה או כלום
קורנפלקס/פריכיות עם קוטג וטונה
שוקו
קפה
כלום
חביתה, לחם, סלט
כלום
אחי פנימיסיטים אף פעם לא יודעת מה היה בבוקר
כשיש ביהס:
תה אם 2 3 עוגיות
כשאין ביהס:
נס קר
תה אם 2 3 עוגיות
כשאין ביהס:
נס קר
כריך עם גבינה לבנה
באותו הנושא: