6 תשובות
בנייה
תלוי כמה את לא זהירה עם הציפורניים, כמה את משתמשת בציפורניים, איך התזונה שלך..
אם את פותחת עם הציפורניים הרבה דברים, מגרדת איתן מדבקות והתזונה שלך לא טובה אז הן יהיו הרוסות עם ובלי בניה/לק ג'ל.
אבל מכות שחוטפים על ציפורניים, יגרמו יותר נזק עם בניה בגלל שבניה היא יותר קשיחה ולא גמישה.
בנייה
בנייה, כי מדביקים לך על הציפורן הטבעית את הבנייה ועל זה עוד שמים את הג'ל
בנייה
שניהם, אין לי משושג מה יותר אז נעצתי :)