8 תשובות
לא
לא
לא
לא מוזר
לא
לא
לא מוזר חכי אלוקים מכוון לך את הבן אדם שהכי ראוי לך באמת כנראה שזה עדיין לא היה הזמן שלך אל תחשבי על זה יותר מדי תזרמי עם החיים פשוט 3>
לא מוזר, הכל טוב
תני לזה להגיע לבד, אל תרצי חבר *בשביל* להגיד שיש לך חבר, תחכי לאדם הנכון.. 3>
הכל בזמן שלו
בלי קשר: מה גם שלדעתי זוגיות רצינית וטובה יכולה להיות מגילאי 22+ כשכבר בוגרים וכל אחד עצמאי, אחראי, בוגר, יודע יחסית את הכיוון שלו בחיים.. (:
תני לזה להגיע לבד, אל תרצי חבר *בשביל* להגיד שיש לך חבר, תחכי לאדם הנכון.. 3>
הכל בזמן שלו
בלי קשר: מה גם שלדעתי זוגיות רצינית וטובה יכולה להיות מגילאי 22+ כשכבר בוגרים וכל אחד עצמאי, אחראי, בוגר, יודע יחסית את הכיוון שלו בחיים.. (:
באותו הנושא: