11 תשובות
לצערנו תמיד יש
אנונימית
חמיהכהככ מה
תמיד
כן
שואל השאלה:
^^ בובי בכוונה שאלתי אם יש כאלה שמהווים סיכון
^ אתה סתם מביך
^^ בובי בכוונה שאלתי אם יש כאלה שמהווים סיכון
^ אתה סתם מביך
כן. אתמול הם באו לצעוק ולהציק להם עם גז פלפל
^^מה באמת יש שם עכשיו? והם כמו האלה מהבחירות ככה גרועים ?
ולשאלה : אין לי מושג
ולשאלה : אין לי מושג
אנונימי
שואל השאלה:
שיט
שיט
נהה שימותו. תיסטובבו עם גז מדמיע
כן.
כן לפי מה ששמעתי יהיה מלחמה קשה שבהם הערסים יקריאו את הברכה שלהם
"נודרים דוקרים בספר תורה"
וילדי הסנטר יעשו קולות של חתולים
מעניין מי ינצח
אני חושבת שיהיה יופי יופי
"נודרים דוקרים בספר תורה"
וילדי הסנטר יעשו קולות של חתולים
מעניין מי ינצח
אני חושבת שיהיה יופי יופי
באותו הנושא: