8 תשובות
לבדוק קודם את מזג האוויר:)
אוי לא מה עברתם. זה כל הכיף בטיול. אל תבכי על שטויות כאלה. כל עוד אף אחד לא נפגע לא קרה שום דבר ואת אפילו לא תצליחי לתבוע אותם, זה לא שווה את המאמץ. הייתי גם בכמה טיולים כאלו שהלכנו בתוך בוץ על קצה של צוק ועלינו למעלה במדרגות מחליקות, גם לי נהרסו נעליים ובגדים מטיולים אבל זה כל הכיף בהם. אל תהיי מטריאליסטית ותקחי את זה בתור חוויה.
שואל השאלה:
^^אמרו לנו שחא יהיה גשם ובסוף היה .
ילדים אפילו התחילו לבכות מרוב שהיה להם קשה
^^אמרו לנו שחא יהיה גשם ובסוף היה .
ילדים אפילו התחילו לבכות מרוב שהיה להם קשה
אנונימית
אז את בת 12:(
וואי לא נשמע נעים בכלל
וגם לא הכי בטיחותי
היו צריכים לבטל לכם לדעתי
אני לא יודעת אם יש יש פה על מה לתבוע כי אני לא ממש מבינה בזה אבל זה כן נשמע די רשלני מצד של הבית ספר
וגם לא הכי בטיחותי
היו צריכים לבטל לכם לדעתי
אני לא יודעת אם יש יש פה על מה לתבוע כי אני לא ממש מבינה בזה אבל זה כן נשמע די רשלני מצד של הבית ספר
לקחת בתור חוויה
באמת נשמע רשלני
יש מצב שיש על מה לתבוע, למרות שלא בטוח שיתייחסו לזה אם לא היו פגיעות.
כמובן שאם תובעים לא להזכיר את הקטע עם הבגדים והנעליים
יש מצב שיש על מה לתבוע, למרות שלא בטוח שיתייחסו לזה אם לא היו פגיעות.
כמובן שאם תובעים לא להזכיר את הקטע עם הבגדים והנעליים
בעיקרון זאת רשלנות של הבית ספר
ממש אסור להם להוציא טיול בגשם
בעיקרון יש עילה לתביעה אבל זה סיפור
לא נגרם נזק רציני לאף אחד
לא הייתי נכנסת לזה במקומכם
ממש אסור להם להוציא טיול בגשם
בעיקרון יש עילה לתביעה אבל זה סיפור
לא נגרם נזק רציני לאף אחד
לא הייתי נכנסת לזה במקומכם
באותו הנושא: