7 תשובות
אמאלה בזמן האחרון בסטיפס יש פה הרבה אנשים שמתחילים לפתח הפרעות אכילה בבקשה אל תעשו את זה.
תדברו עם מומחית כי בסוף אתם תתחרטו על זה תאמינו לי.
ואת לא צריכה להרעיב את עצמך פשוט מחר תנסי להקשיב לתחושת רעב שלך ולא לתחושת רגש שלך. תאכלי כשאת רעבה ותשלבי פחמימות ירקות וחלבונים בכל ארוחה ותדברי על זה עם מישהו. כי אם תרעיבי את עצמך יהיה לך התקפי אכילה ואז את תרגישי רע ותחליטי לצום שוב ואז שוב יהיה התקפי אכילה ואת תיהי תקועה בתוך מעגל שיגרום לך לשנוא את עצמך עוד יותר.
ולשאלתך את לא תרזי אם כבר להפך את תשמיני כי אחרי שתפסיקי לצום יהיו לך התקפי אכילה ענקיים . תאכלי מאוזן וככה יהיו לך חיים בריאים . תתאמני ותשלבי בכל ארוחה פחמימות חלבונים וירקות והגוף שלך יהיה חזק יותר ומחוטב. אבל לפני את צריכה לדבר על המצב שלך עם פסיכולוגית זה יעזור לך ממש עם ההפרעות אכילה וגם יכול יעזור לך עם הביטחון העצמי שלך.
תדברו עם מומחית כי בסוף אתם תתחרטו על זה תאמינו לי.
ואת לא צריכה להרעיב את עצמך פשוט מחר תנסי להקשיב לתחושת רעב שלך ולא לתחושת רגש שלך. תאכלי כשאת רעבה ותשלבי פחמימות ירקות וחלבונים בכל ארוחה ותדברי על זה עם מישהו. כי אם תרעיבי את עצמך יהיה לך התקפי אכילה ואז את תרגישי רע ותחליטי לצום שוב ואז שוב יהיה התקפי אכילה ואת תיהי תקועה בתוך מעגל שיגרום לך לשנוא את עצמך עוד יותר.
ולשאלתך את לא תרזי אם כבר להפך את תשמיני כי אחרי שתפסיקי לצום יהיו לך התקפי אכילה ענקיים . תאכלי מאוזן וככה יהיו לך חיים בריאים . תתאמני ותשלבי בכל ארוחה פחמימות חלבונים וירקות והגוף שלך יהיה חזק יותר ומחוטב. אבל לפני את צריכה לדבר על המצב שלך עם פסיכולוגית זה יעזור לך ממש עם ההפרעות אכילה וגם יכול יעזור לך עם הביטחון העצמי שלך.
מצטרפת לשאלה
^עניתי כבר על זה
כי כל מה שתורידי זה מים לא שומן
שואל השאלה:
מה לא באמת
מה לא באמת
אצום* ולא באמת
היי,זה לא טוב לצום.
וגם לא נהיים רזים יותר מצום,
הגוף נכנס למצב חירום ואוגר שומן.
וגם לא נהיים רזים יותר מצום,
הגוף נכנס למצב חירום ואוגר שומן.
באותו הנושא: