התחברות
הרשמה
אם אני מקבלת את המשכורת בעשירי לחודש אבל אני לא עובדת ביום של העשירי לחודש אני יכולה לקחת את המשכורת ביום אחר?
או לבוא לקחת וללכת?
6 בנובמבר 2022, 20:37
משכורת
שכר
כסף
עבודה
חסכון
3 תשובות
ברור
W
Warrior (:
כן בטח אפשר יום אחר
ת
תברחו מ-מני
נראה לי אפשר יום אחרי
ד
דוק רופאת הצעצועים
באותו הנושא:
אני מקבלת משכורת פעם ראשונה והיא אמורה להכנס ב10 לחודש, היא תיכנס בול בעשירי?
אם אני עובדת באולם אירועים ומקבלת משכורת בעשירי לחודש
בעשירי לחודש (מחר) אמורים להביא לי משכורת בצאק
אם המשכורת אמורה להיכנס בעשירי לחודש, היא הייתה כבר צריכה להיכנס לי לחשבון היום בחצות נכון?
נראלכם שאם המשכורת צריכה להכנס בעשירי וזה חג בעשירי אז אולי המשכורת תכנס היום בלילה?
כמה משכורת הולכת להיכנס לכם בעשירי לחודש?
למה מקבלים משכורת דווקא בעשירי? ולא בראשון לחודש?
כשמתחילים לעבוד ומקבלים משכורת לדוגמה בעשירי לחודש.באיזה שעה המשכורת נכנסת?
אם אני מתחילה לעבוד ממחר אני מקבלת משכורת בעשירי?
מי שעובד/ת מתי אתם מקבלים משכורת בעשירי לחודש או בתחילת חודש?
אם התחלתי לעבוד לפני כמה ימים ישלמו לי משכורת בעשירי או בעשירי של החודש הבא?