8 תשובות
שואל השאלה:
^ זה כן
^ זה כן
אנונימית
שואל השאלה:
אני כאילו לא ממש שופטת את עצמי, אני יותר טוב
אבל כמו שאמרתי יש פעמים שטני יותר
אני כאילו לא ממש שופטת את עצמי, אני יותר טוב
אבל כמו שאמרתי יש פעמים שטני יותר
אנונימית
תשים פס ותפסיק לחשוב פשוט זה קשה אבל מתרגלים מהר מאוד
זה תהליך שלוקח זמן. זה לא בא ביום. תמיד יש ימים ככה וככה
חח סליחה פדיחות חח
שואל השאלה:
תודהה
לא יודעת אני לא תמיד שופטת את עצמי אני סבבה לגמרי אבל לפעמים אני כן
תודהה
לא יודעת אני לא תמיד שופטת את עצמי אני סבבה לגמרי אבל לפעמים אני כן
אנונימית
אני חושבת פשוט להיות פחות קשה עם עצמך ולסלוח לך גם שזה נראה שמגיע לך. בהצלחה 3>
שואל השאלה:
אני בת אבל תודנ
אני בת אבל תודנ
אנונימית
באותו הנושא: