6 תשובות
לא רעיון טוב, אף פעם אי אפשר להיות בטוח ואני בטוחה שגם לא 3 שבועות תרצי להעביר שם
למה את לא רוצה להתגייס כל כך?
למה את לא רוצה להתגייס כל כך?
אנונימית
לצאת על נפשי הכי קל בתכלס ואם את תתחילי להיות עריקה אז יכניסו אותך לכלא
אל תבואי עם הגישה הזאתי תעשי שירות לאומי במקום אם את לא רוצה צבא אבל אל תהיי חסרת רצון לשרת את המדינה
לרוב לא משחררים זה במקרים של אי התאמה כמו עבר פלילי או אלימות קשה וכאלה.. לא ממליצה לך לברוח מהצבא ככה.. תנסי אולי לדבר עם קבן
שואל השאלה:
לא התכוונתי גם ככה לעבוד בעבודה ממשלתית
וזה שאשרת בגולני או אשתמט מהצבא לא באמת ישנה למעסיק כל עוד משתלם לו לקבל אותי לעבודה שלו
ומבחינתי שירות לאומי או צבא אותו הדבר .
לא התכוונתי גם ככה לעבוד בעבודה ממשלתית
וזה שאשרת בגולני או אשתמט מהצבא לא באמת ישנה למעסיק כל עוד משתלם לו לקבל אותי לעבודה שלו
ומבחינתי שירות לאומי או צבא אותו הדבר .
אנונימית
אל תברחי מזה תתמודדי
זה לא אומר שאת חייבת להתגייס
אבל את חייבת לעשות משהו בשביל פטור אם את תתעלמי זה לא יעלם זה יחריף ויהיה לך יותר קשה לצאת
מנסיון שלי ושל חברה
זה לא אומר שאת חייבת להתגייס
אבל את חייבת לעשות משהו בשביל פטור אם את תתעלמי זה לא יעלם זה יחריף ויהיה לך יותר קשה לצאת
מנסיון שלי ושל חברה
באותו הנושא: