5 תשובות
שריון שחורה עם לוגו אדום זה מדהים
.No
יותר מדי יפות זה לא פייר.
אבל של שיריון השחורה
צנחנים חח ומה יפה בהנדסה קרבית? סתם אפור
שואל השאלה:
האפור של הנדסה קרבים ממש יפהה.
של צנחנים סתם אדום חח
אנונימית
זה בורדו ובורדו יותר יפה מאפור לדעתי