14 תשובות
לא מוזר כי את לא רוצה לעשות צעד לא נכון, מפחדת שזה יוריד לו ממך או מתביישת ונלחצת מהנוכחות שלו.
לא גם רני ככה
לא
שואל השאלה:
^ התחלנו לצאת
^ התחלנו לצאת
אנונימית
זה הגיוני
לא
זה הגיוני.
וכדאי שתנסי לפנות כמה שאפשר לקראש (אם את רוצה לפתח בניכם משהו).
וכדאי שתנסי לפנות כמה שאפשר לקראש (אם את רוצה לפתח בניכם משהו).
הגיוני
כולנו :((
אנונימית
בוודאי
שואל השאלה:
כאילו התחלנו לצאת אבל זה עדיין קשה לי
כאילו התחלנו לצאת אבל זה עדיין קשה לי
אנונימית
הגיוני לגמרי גם אני ככה,אני פשוט מפחדת שהוא יחשוב שאני מוזרה או משהו ובכללי מפחדת להביך את עצמי
^^המון בהצלחה לכם :)
מאמינה שלאט לאט יוקל עלייך לפלרטט איתו.
מאמינה שלאט לאט יוקל עלייך לפלרטט איתו.
באותו הנושא: