14 תשובות
לא מוזר כי את לא רוצה לעשות צעד לא נכון, מפחדת שזה יוריד לו ממך או מתביישת ונלחצת מהנוכחות שלו.
לא גם רני ככה
לא
שואל השאלה:
^ התחלנו לצאת
אנונימית
זה הגיוני
זה הגיוני.
וכדאי שתנסי לפנות כמה שאפשר לקראש (אם את רוצה לפתח בניכם משהו).
כולנו :((
אנונימית
בוודאי
שואל השאלה:
כאילו התחלנו לצאת אבל זה עדיין קשה לי
אנונימית
הגיוני לגמרי גם אני ככה,אני פשוט מפחדת שהוא יחשוב שאני מוזרה או משהו ובכללי מפחדת להביך את עצמי
^^המון בהצלחה לכם :)
מאמינה שלאט לאט יוקל עלייך לפלרטט איתו.