4 תשובות
כך או כך זה ידרוש עבודה. קיצורי דרך דורשים פשוט הרבה יותר עבודה פשוט בכמות זמן נמוכה יותר. זה לא לכולם
כי את תהיי רעבה הגוף שלך לא יקבל את מה שהוא צריך זה לא בריא פשוט.
אם את יורדת מהר זה לא בריא וגם את תעלי את מה שהורדת אחר כך.
לאכול תפריט קיצון זה לא הדרך והנה כמו שאת אומרת - את נכנסת לבולמוסים.
ירידה טובה ובריאה שאחר כך גם תישאר לך זה לסגל אורח חיים בריא יותר עם גירעון קלורי ואז הגוף יירד במשקל בהדרגה.
לאכול תפריט קיצון זה לא הדרך והנה כמו שאת אומרת - את נכנסת לבולמוסים.
ירידה טובה ובריאה שאחר כך גם תישאר לך זה לסגל אורח חיים בריא יותר עם גירעון קלורי ואז הגוף יירד במשקל בהדרגה.
כי מהר זה אומר לחזור אחרי שנייה למצב גרוע יותר.... במקום לנסות מהר תנסי להפסיק את ההתקפי אכילה.
באותו הנושא: