4 תשובות
לצערי :(
אנונימית
שואל השאלה:
^אוף
הכי לא כיף שיש
אנונימית
מצטרפת לשאלה, לצערי
אנונימית
ללכת למראה ולצעוק: אני מדהימה,אני מהממת,ושום דבר לא יגיד לי אחרת!!!
Zm