6 תשובות
אל תדברי איתה ואל תכתבי לה כלום.
אני מכירה את הסיטואציות האלה ככ טוב.
תזכרי את המילים האלה!! עוד כמה ימים היא תחזור אלייך על ארבע ותגיד שהיא מצטערת ושהיא צחקה ושהיא לא התכוונה או חרטא בסגנון הזה אבל אל תסלחי לה אני סבלתי ככ הרבה בגלל שלא החה לי עמוד שדרה לומר לה את האמת שלי בפרצוף
אני מכירה את הסיטואציות האלה ככ טוב.
תזכרי את המילים האלה!! עוד כמה ימים היא תחזור אלייך על ארבע ותגיד שהיא מצטערת ושהיא צחקה ושהיא לא התכוונה או חרטא בסגנון הזה אבל אל תסלחי לה אני סבלתי ככ הרבה בגלל שלא החה לי עמוד שדרה לומר לה את האמת שלי בפרצוף
שואל השאלה:
כן אבל היא מתחמקת ואומרת שזאת לא היא אבל זאת היא בוודאות אז אין לי מה להגיד והיא חושבת שאני לא יודעת שזאת היא ושאני מאמינה לה אז היא לא תחזור עלי על ארבע כי היא לא מוכנה להודות בזה
כן אבל היא מתחמקת ואומרת שזאת לא היא אבל זאת היא בוודאות אז אין לי מה להגיד והיא חושבת שאני לא יודעת שזאת היא ושאני מאמינה לה אז היא לא תחזור עלי על ארבע כי היא לא מוכנה להודות בזה
אם את באמת בטוחה ב100% שזאת היא אז תסנני אותה בשלב הזה ותגידי לה שאת לא מוכנה לשמוע תירוצים ושנשבר לך או משהו כזה
שואל השאלה:
לא הבנתי כל כך מה כתבת אבל כן אני בטוחה ב10000 אחוז שזאת החא
לא הבנתי כל כך מה כתבת אבל כן אני בטוחה ב10000 אחוז שזאת החא
שואל השאלה:
ברור שאני עומדת לנתק איתה קשר אבח היא חרא
ברור שאני עומדת לנתק איתה קשר אבח היא חרא
אל תכתבי לה כלום.
אני הייתי אפילו מנתקת איתה קשר. מצטערת לא מצטערת יש לי אגו יותר מדי גדול בשביל החרא הזה
אני הייתי אפילו מנתקת איתה קשר. מצטערת לא מצטערת יש לי אגו יותר מדי גדול בשביל החרא הזה
באותו הנושא: