5 תשובות
יש מלא חרא שהבית ספר מחייבים לבוא כי זה איכשהו "יתרום" לנו בידע או "יפגע" לנו בציון תפקוד אבל חרא על זה לא שמה על זה
סורי.מצטער.
שואל השאלה:
ואני מאוד אוהבת שאנשים מגיבים מתוך רצון לעזור ולא נואשים לפרחים
ואני מאוד אוהבת שאנשים מגיבים מתוך רצון לעזור ולא נואשים לפרחים
אנונימית
לא נראה לי.תכלס להבריז.
אני מאוד אוהב פרחים
אני מאוד אוהב פרחים
אם יש לך משהו אחר של לימודים אז תדברי איתה ותראו ביחד מה לעשות. בכל מקרה, לא נראה לי שהיא יכןלה להכריח אותך לבוא אחרי שעות במת ספר
באותו הנושא: