5 תשובות
אני רק שמה משהו וזלין ושפתון עם צבע חלש יחסית והמטרה אצלי היא שהשפתיים לא יהיו יבשים
שואל השאלה:
יואו תודושש
יואו תודושש
שואל השאלה:
איזה באסה וואיי
איזה באסה וואיי
כי זה לא עמיד. במיוחד גלוסים תוחמים ושמן לשפתיים
נסי את השפתון של אנסטסיה בוורלי הילס/אודמים של מאק/שפתון של רבלון/שפתון של גייד/ שפתונים של עדה לזורגן
הם מאוד עמידים
נסי את השפתון של אנסטסיה בוורלי הילס/אודמים של מאק/שפתון של רבלון/שפתון של גייד/ שפתונים של עדה לזורגן
הם מאוד עמידים
כן. אין מה לעשות עם זה חוץ מלקנות איפור יותר עמיד שזה עולה הרבה או פשוט לחדש את זה כשזה יורד
אנונימית
באותו הנושא: