5 תשובות
אני רק שמה משהו וזלין ושפתון עם צבע חלש יחסית והמטרה אצלי היא שהשפתיים לא יהיו יבשים
שואל השאלה:
יואו תודושש
שואל השאלה:
איזה באסה וואיי
כי זה לא עמיד. במיוחד גלוסים תוחמים ושמן לשפתיים

נסי את השפתון של אנסטסיה בוורלי הילס/אודמים של מאק/שפתון של רבלון/שפתון של גייד/ שפתונים של עדה לזורגן
הם מאוד עמידים
כן. אין מה לעשות עם זה חוץ מלקנות איפור יותר עמיד שזה עולה הרבה או פשוט לחדש את זה כשזה יורד
אנונימית